مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از اهدای ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند و یک دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار این ناحیه خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرستو آرویش معلم وظیفه شناس و نیکوکار ناحیه ۴ اهواز در زمینه بهره مندی دانش آموزان کم برخوردار از آموزش‌های ارائه شده در فضای مجازی و در اقدامی خیرخواهانه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند و یک دستگاه تبلت به این دانش آموزان اهدا کرد.

او  در ادامه با اشاره به حمایت از دانش آموزان در اهواز، بیان داشت: این معلم نیکوکار ناحیه ۴ اهواز در عین حال ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای تعمیر و تجهیز منزل یک خانواده بی بضاعت اهدای کرد.

معتوکی با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند در دستور کار قرار دارد، افزود: کمک به خرید جهیزیه و تامین هزینه کرایه خانه خانواده‌های بی بضاعت و محروم و بیمار سرطانی از دیگر اقدامات خیرخواهانه این معلم نیکوکار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه برای این معلم خیّر آرزوی صحت و سلامتی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی محیط
۱۴:۰۷ ۱۵ تير ۱۴۰۲
درود به وجود ارزشمند این معلم نمونه و نیکوکار