مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) امروز به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عضو شورای نگهبان در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی به صورت مجازی گفت: در شخصیت آیت الله مصباح یزدی اهمیت به تهذیب نفس و توجه به رابطه خود با خدا واضح و آشکار بود.

آیت الله شب زنده دار افزود: با توجه به اینکه آیت الله مصباح یزدی مراتب علمی بالایی داشتند، اما همیشه خیلی متواضع بود و با مومنان و خدمتگزارن مردم خاشعانه و با خضوع رفتار می‌کرد.

عضو جامعه مدرسان حوزه علمیه قم ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی در علوم مختلف، خوش فکر، دارای منطق و استدلال قوی و متین بود تا جایی که بسیاری از استادان حوزه علم ایشان را الگوی خود قرار دادند.

عضو شورای نگهبان ادامه داد: در بعد فقاهت، ایشان تلاش‌های زیادی داشتند و به برگزاری جلسات فقهی اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

آیت الله شب زنده دار بیان کرد: او از تظاهر و خود نمایی دوری می‌کرد و در مقام انتقاد و نقد کردن متواضعانه برخورد می‌کرد.

او ادامه داد: ایشان از داوران نوجوانی با کوشش فراوان و تحمل همه مشکلات در مقابل انحرافات مردانه وارد میدان می‌شد و در میدان مبارزه با افکار منحرف روشنگری می‌کرد.

عضو جامعه مدرسان حوزه علمیه قم گفت: وی با تدریس خود به معنای واقعی مصباح و روشنگر بودند و نیاز‌های جامعه را احصا و برای آن‌ها راهی پیدا می‌کرد.

در حاشیه این مراسم، ویژه برنامه بداهه نگاری با عنوان مشق سلیمانی، گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و چهارمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده برپا شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار