سرپرست منطقه سه شهرداری قم گفت: با توجه به استقبال شهروندان به‌زودی کوچه چتری بوستان بنیادی قم دوباره راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد روحانی وزیری،سرپرست منطقه سه شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی مرحله آزمایشی کوچه چتری در بوستان بنیادی قم اظهار کرد: این طرح زیباسازی که با نقص فنی روبرو شده است و با رفع مشکلات موجود، دوباره در اختیار  شهروندان قرار می‌گیرد.

او افزود: کوچه چتری بوستان بنیادی با بهره‌گیری از توان داخلی شهرداری منطقه سه طراحی و اجرا شد و خوشبختانه با بازخورد‌های مثبت همراه بود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم با بیان این که مقاوم‌سازی سازه به همراه چتر‌ها در دست انجام است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن، کوچه چتری بوستان بنیادی قم راه‌اندازی می‌شود.

نخستین کوچه چتری قم به همت شهرداری منطقه سه در بوستان بنيادی واقع در منطقه خاکفرج ساخته شد.

بوستان شهید بنیادی از جمله اماکنی است که به علت قرار گرفتن در خیابان امام موسی صدر و مسیر تردد بسیاری از مسافرانی که قصد عبور از قم را دارند، به محلی برای تجمع مردم تبدیل می‌شود.

در این بوستان انواع وسایل ورزشی، مبلمان شهری، آب‌نما با طرح‌های گوناگون، فضای بازی کودکان، نمازخانه، کباب‌پز و سایر امکانات مورد نیاز از سوی  شهرداری قم فراهم شده است.

کوچه چتری نیز در این بوستان حال و هوای متفاوتی را در روزهای سرد زمستان به این بوستان بخشیده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار