رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: در ابعاد پژوهشی مکتب حاج قاسم کار‌های جدی در حوزه دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد و به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی تهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور امروز در گلزار شهدای کرمان و در کنار قبر مطهر سیدالشهدای مقاومت با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مکتبی شعوری است، گفت: حاج قاسم در مکتب امام خمینی (ره) که خود ایشان ادامه دهنده مکتب سیدالشهدا (ع) بودند، پرورش یافت و پس از شهادت مکتبی را برجای گذاشت که نه تنها برا جوانان ایران؛ بلکه برای جوانان منطقه باقی ماند.

او افزود: مکتب حاج قاسم وجوهی دارد که باید در دانشگاه‌ها مورد شناخت و توجه دانشجویان قرار بگیرد و ما در یک سال اخیر در ابعاد شخصیتی، فکری و تربیتی ایشان پژوهش‌های زیادی انجام داده ایم.

تهرانچی با بیان اینکه بعد فکری حاج قاسم به مردم عزت، مقاومت و دفع نظام سلطه را هدیه داده است، بیان کرد: در ابعاد پژوهشی مکتب حاج قاسم نیز کار‌های جدی در حوزه دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد و به زودی آغاز می‌شود.

او افزود: ابعاد تربیتی این شهید نیز بعد جدی است که سعی داریم به زودی در برنامه‌های دانشگاه قرار دهیم تا بتوانیم با شناخت و توجه به این مکتب، جوانانی را تربیت کنیم که ادامه دهنده راه ایشان باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان داشت: سعی داریم جلوه‌های نرم افزاری انتقام سخت را در بحث جهاد علمی داشته باشم؛ چرا که یکی از بحث‌ها و موضوعات مکتب حاج قاسم ،کنار نیامدن با نظام سلطه و خواندن دست دشمن است.

او افزود: امیدواریم در دانشگاه‌ها با جهاد علمی جزو انتقام گیرندگان خون حاج قاسم باشیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.