فرمانده لشکر پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار هزینه کردند که غرب آسیا را باب میل خود اداره کنند، گفت: سردار سلیمانی با رشادت‌های خود نقشه های آن‌ها را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در چهارمین روز از هفته مقاومت گردهمایی فرهیختگان علمی و فرهنگی کرمان با حضور حسین سلیمانی بردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، قنبری استاد دانشگاه ، نیک روش رییس بسیج دانشجویی و باستان رییس بسیج دانش آموزی کشور  در مصلی کرمان برگزار شد.

سردار مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان در این گردهمایی با اعلام اینکه سردار سلیمانی در جمهوری اسلامی چهار دهه تلاش کرد تا این نظام با قدرت پابرجا باشد گفت: سردار سلیمانی گفته بودند  اگر حریم انقلاب اسلامی بشکند همه حریم‌ها می‌شکند.

او افزود:شیطان‌های بزرگی در منطقه و جهان علیه اسلام ناب محمدی تلاش می کردند تا اسلام نابود شود اما حاج قاسم سلیمانی جلوی همه آنها ایستاد.

مطهری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار هزینه کردند که غرب آسیا باب میل خود اداره کنند، بیان کرد:اما سردار سلیمانی با رشادت‌های خود نقشه های آن‌ها را نقش برآب کرد.

نیک روش، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام اینکه غلبه نرم افزاری بر روی نقشه‌های دشمن اهمیت زیادی دارد گفت:غلبه نرم افزاری در صورت اجرایی می‌شود که دانشجویان کمک کنند.

نیک روش با اشاره به اینکه استکبار در کنار ما و در کشور های همسایه  وجود دارد بیان کرد:استکبارگران سالها است که تلاش کرده اند در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی کشور‌ها نفوذ کنند و برنامه‌های خود را اجرا کنند.

او اظهار کرد:ما ره پویان خوبی برای حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید نیرو‌هایی برای مکتب سلیمانی تربیت کنیم تا راهش با افتخار ادامه پیدا کند.

نیک روش افزود:مکتب حاج قاسم سلیمانی تجلی مکتب عاشورا ، امامان  وفتح الفتوح است که مسیر آینده روشن را نشان می دهد واگر در شرایط اقتصادی اجرا شود تغییر بزرگی رخ می دهد و ما برای مسیر تمدن سازی باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

قنبری استاد دانشگاه در این گردهمایی گفت:۶۳ سال حاج قاسم سلیمانی در این عالم زندگی کرد و در همه دوران زندگی اش می توان مجاهده و خودسازی را دید.

قنبری با اعلام اینکه در همه مقاطع انقلاب اسلامی اگر سردار سلیمانی شهید می‌شد یک شهید شاخص بود گفت:اما عمر او ادامه پیدا کرد و زندگی او برصراط مستقیم  بود و با شهادتش  ماندگارتر شد.

او افزود:حاج قاسم با شهادت انس داشت و هرکسی با هر فضایلی در توصیف اون سخن گفته است.

قنبری بیان کرد:حیف بود حاج قاسم سلیمانی به دست داعش شهید شود ]او با قدرت عبودیت به این مقام متعالی رسید و جنس رفتنش با این عالم متفاوت بود زیرا نمی‌تواستند او را در روز شهید کنند بلکه شب و در عملیاتی ناجوانمردانه به سراغش آمدند.

او با اعلام اینکه او دوست داشت مثل کربلایی‌ها شهید شود گفت:حاج قاسم سلیمانی همانطور که مورد اصابت قرار گرفت طلوع کرد که هیچ وقت غروبی نخواهد داشت.

قنبری افزود:شهادت سردار سلیمانی نقطه عطف تاریخ است و بعداز شهادتش تحولات زیادی در دنیا رخ داد .

او با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک تاریخ از مفاهیم دقیق است که باید مورد مطالعه قرار گیرد بیان کرد:حاج قاسم علم هدایت شده است.

قنبری با اعلام اینکه در زمان تشییع سردار میلیون‌ها نفرحاج قاسم را بدرقه کردند،افزود: این نظام به قلب حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد باید در رفتار ودر نظام دیپلماسی کشور مانندحاج قاسم سلیمانی باشیم ،باید مثل قاسم سلیمانی زندگی کرد، قاسم سلیمانی یعنی صداقت داشتن  ، با پاکی زندگی کردن و منت نگذاشتن ، حاج قاسم  یعنی خدمت به مردم بی منت باید باشد.

در پایان این گردهمایی بیانیه ای  قرائت شد و همچنین از هسته های برتر بسیجی تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.