وبینار بهره‌وری در گلخانه‌ها با عنوان تغییرات کوچک، نتایج بزرگ و همکاری انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه شهرستان جهرم به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  پدرام عصار مدیر گروه علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه جهرم، گفت: وبینار تغییرات کوچک، نتایج بزرگ با موضوع بهره وری در گلخانه ها و حضور ۷۰ نفر از اساتید، صاحب نظران و دانشجویان علاقمند به علم شیرین باغبانی برپا شد.

او، بیان کرد: در این وبینار که بیش از سه ساعت طول کشید، ایمان صادق‌پور، دکتری مدیریت DBA، عضو هیئت مدیره مجتمع آزمایشگاهی دانش‌بنیان و مشاور بازاریابی محصولات مختلف کشاورزی و فرآورده های غذایی با رویکرد صادرات سخن گفت.

عصار، تصریح کرد: دیگر سخنران این مراسم، یوسف احمدی، دکتری تخصصی باغبانی، مدیر مشاور مجتمع آزمایشگاهی دانش‌بنیان و مشاور تولید گلخانه‌ها، باغ‌ها و مزارع استان فارس بود.

مدیر گروه علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه جهرم، ادامه داد:کارگاه بهبود بهره‌وری در گلخانه‌ها با محورهای نگاهی به گلخانه‌های موفق دنیا و گلخانه‌داری در ایران و الزامات علمی و مدیریتی بهبودبخشی بهره‌وری گلخانه‌ها برگزار ‌شد.

او، افزود: سخنرانان در این وبینار به موضوع  تبادل نظر در رابطه با مزایای کشت گلخانه‌ای، بررسی آمار و ارقام کشورهای موفق در تولیدات گلخانه‌ای، صادرات محصولات گلخانه‌ای با اهمیت بسته‌بندی مناسب سخن گفتند.

عصار، اضافه کرد: سخنرانان درباره لوازم موفقیت در این زمینه و تاکید بر تولید علم و استفاده از آن در بخش عملی، بررسی مسائل و مشکلات گلخانه داری در ایران و راهکارهای بهبود و بهره‌برداری پرداختند.

پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان، جمع‌بندی سخنان و بیان گوشه‌ای از طرح های انجام شده بخش دیگری از این وبینار بود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار