رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیران مهابادی ۱۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد اهدا کردند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اعلام اینکه ۱۰ دستگاه تبلت به ارزش ۲۵۰ میلیون  ریال به دانش‌آموزان نیازمندان این شهرستان اهدا شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هزینه تامین این تبلت‌ها از سوی خیران نیک‌اندیش و حامیان این شهرستان بوده است.

خضری با بیان اینکه هم اکنون ۸۰۰ دانش‌آموز مهابادی تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تامین تبلت جمع‌آوری می‌کند تا به باقی‌مانده دانش‌آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند اهدا کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در مهاباد، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: این حرکت خیرخواهانه که با حفظ کرامت انسانی و به منظور اینکه آنان نیز همانند سایر دانش‌آموزان از آموزش و تحصیل در فضای مجازی عقب نمانند قابل تقدیر و ستایش است.

او تصریح کرد: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی با هدف رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مددجو از وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود که بدرستی تاکنون انجام شده است.

خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای رفاه حال مشترکان صدقات و سرعت عمل در جمع آوری کمک‌های مردمی، خیران میتوانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.