رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: میزان کمک‌های مردمی به این نهاد حمایتی در ۹ ماه گذشته سال جاری افزون بر ۱۵۱ میلیارد ریال بوده است.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته، میزان درآمد کمیته امداد از محل‌های مختلف اکرام ایتام، زکات، صدقات، شبکه‌های نیکوکاری، کمک‌های مومنانه کرونا و سایر سر فصل‌ها به ۱۵۱ میلیارد ریال رسیده است.

خضری با بیان اینکه کمک‌های مردمی در قالب‌های گوناگون شامل خدماتی، نقدی و کالایی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: امسال ۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقه تعبیه شده در معابر و مستقر در منازل این شهرستان جمع آوری شده است.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد عنوان کرد: شهرستان مهاباد طی سال‌های اخیر در پرداخت زکات پیشتاز بوده و توانسته رتبه نخست را در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص دهد.

خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای رفاه حال مشترکان صدقات و سرعت عمل در جمع آوری کمک‌های مردمی، خیران میتوانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

آذربایجان‌غربی همواره از استان‌های برتر کشور در جمع‌آوری زکات است و سالانه صد‌ها میلیارد ریال زکات در این استان جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.