رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۱۰۸ جوان زیر پوشش در این شهرستان با حمایت‌های نهاد امداد راهی "خانه بخت" شدند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال ۱۰۸ زوج با حمایت کمیته امداد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

او با اعلام اینکه تامین کمک هزینه ازدواج از محل صندوق امداد و ولایت فراهم شده است، افزود: هر محموله به ارزش بیش از  ۳۰۰ میلیون ریال و در مجموع با اعتبار۳ میلیارد ریال از کالا‌های ایرانی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، تلوزیون، لباس شویی وجاروبرقی به نوعروسان محروم اهداشد.

خضری با بیان اینکه این جوانان با اهدای جهیزیه به خانه بخت رفتند، اضافه کرد: از این تعداد ۵۷ نوعروس، ۶ مورد ازدواج مجدد بانوان و ۵ مورد ازدواج پسر و مابقی کمک هزینه ازدواج بوده است.

او بیان کرد: همچنین به این نوعروسان قبل از ازدواج نیز خدمات دیگری از جمله مشاوره خانواده، دوره‌های مشاوره‌ای پیش و پس از ازدواج و دوره‌های احکام اسلامی به صورت رایگان ارائه شده است.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.