معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: به منظور نهادینه کردن ازداوج آسان، ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های نیازمند در این شهرستان اهدا می‌شود.

سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: ۱۲ سری جهیزیه و ۲ سری کمک جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال به مناسبت هفته بسیج در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار می‌گیرد.

این مقام نظامی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در این شهرستان از اولویت‌های اصلی بیسج سازندگی است، افزود: سال گذشته نیز ۸۵۰ جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی سپاه به نوعروسان استان اهدا شد که از این تعداد ۶۲ سری جهیزیه سهم مهاباد بود که به افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد بی‌بضاعت مناطق محروم این شهرستان تحویل شد.

مودبی اضافه کرد: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن باید به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.