رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیران مهابادی ۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران این شهرستان از ابتدای سال تاکنون ۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد کمک کردند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: کمک خیران به ایتام و محسنین بیشتر در زمینه‌های درمانی، معیشتی، تامین مسکن، جهیزیه و فرهنگی ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


خضری با اعلام اینکه میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، امسال نسبت به پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت، اضافه کرد: در مجموع کمک‌های مردمی به صورت نقدی ۱۱۰ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال بوده که این میزان پارسال ۶۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اذعان کرد: در شهرستان مهاباد ۶ هزار و ۴۰۰ خانواده و بیش از ۶۰۰ کودک یتیم و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

این مقام مسئول در مهاباد یادآور شد: در طرح اکرام ایتام و محسنین که ناشی از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و سالانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آن‌ها قرار می‌دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.