به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج از زوج‌های جوان حوزه بهداشت و درمان مهاباد تقدیر شد.

صنعتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مهاباد در مراسم تقدیر از زوج‌های جوان حوزه سلامت این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کادر پزشکی و پرستاری و بهداشت استان در مقابله با ویروس کرونا و مراقبت از بیماران به صورت شبانه روز و مستمر در حال فعالیت و تلاش هستند و زحمات آن‌ها در این زمینه قابل تقدیر است.

او افزود: زحمات کادر درمان و بهداشت در این برهه از زمانی که بیماری کرونا به صورت یک اپیدمی دنیا را فراگرفته ستودنی است، این عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند و این نشان دهنده روحیه فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی آنان است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مهاباد بیان کرد: وظیفه همه شهروندان حمایت همه‌جانبه از مجموعه بهداشتی و درمانی شهرستان به منظور کنترل بیماری و تلاش برای کاهش صدمات ناشی از آن با رعایت جدی دستورالعمل‌هاست.

صنعتی اضافه کرد: این پنج زوج جوان مهابادی همزمان با شیوع بیماری کرونا به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان امام خمینی (ره)، فوریت‌های پزشکی و مرکز بهداشت مهاباد همراه با سایر کادر بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به کرونا خدمات‌رسانی کردند.

در پایان لوح تقدیری به زوج‌های جوان حوزه بهداشت و درمان مهاباد از طرف مسئولان اهدا شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.