رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: به مناسبت دهه "بصیرت و میثاق" بیش از ۲۰ برنامه مختلف به صورت حضوری و مجازی در مهاباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اظهار داشت: نواختن زنگ بصیرت در سامانه شاد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، عطرفشانی مزار شهدا، رزمایش کمک مومنانه، یادواره شهدا، اهدای خون، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، توزیع ماسک رایگان در بازار، برگزاری میز خدمت و نمایشگاه جبهه مقاومت و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های این دهه است.

حجت‌الاسلام آقامحمدی افزود: بسیاری از برنامه‌های این دهه به صورت مجازی برگزار می‌شود و در برنامه‌های غیرمجازی نیز حضور شهروندان باید با رعایت ‌نکات بهداشتی به گونه‌ای باشد که سلامتی شهروندان به خطر نیافتد.

او تصریح کرد: امسال دهه "بصیرت و میثاق" برای نخستین بار با ایام فاطمیه تقارن دارد و در این دهه حوادث مختلفی دیگری از جمله قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶، روز بصیرت، سالروز شهادت سردار "قاسم سلیمانی"، سالروز حمله هوایی به پایگاه آمریکایی "عین‌الاسد" و چهلم شهادت "محسن فخری‌زاده" اتفاق افتاده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اضافه کرد: امسال آیین‌های دهه "بصیرت و میثاق" که از ۹ تا ۱۹ دی ماه همزمان در سراسر کشور با شعار "بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی"برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست ادارات مختلف این شهرستان برای برگزاری باشکوه آیین‌های دهه "بصیرت و میثاق" اعلام آمادگی کردند و هر کدام مسوول برگزاری بخش از برنامه‌های این دهه شدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.