موهبتی گفت: اجرای طرح تعویض کابل‌های برق شبکه داخلی شهری و روستایی این استان با کابل‌های خودنگه‌دار در رفع مشکل افت ولتاژ و پیشگیری از سرقت کابل‌های برق موثر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با معاون هماهنگی توزیع توانیر کشور با اشاره به درخواست پیگیری تخصیص و پرداخت اعتبارات به بانک‌های عامل از طریق شورای هماهنگی بانک‌های کشور اظهارداشت: تمام مواردی که برای اجرای این طرح در اختیار استان وجود دارد با همه توان پای کار خواهد آمد تا این طرح در کوتاهترین بازه‌ زمانی ممکن اجرا شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر کشور نیز در این نشست گفت: تا پایان دولت کابل‌های مسی شبکه داخلی شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با هدف کاهش تلفات برق با کابل‌های خودنگه‌دار تعویض شوند.

غلامعلی رخشانی کاهش تلفات برق، جلوگیری از افت ولتاژ و پیشگیری از سرقت کابل‌های برق را از مهمترین مزایای این کابل‌ها عنوان کرد.

او  خاطرنشان کرد: ۲۰۰میلیارد تومان برای اجرای این طرح برآورد هزینه شده که این مبلغ از طریق بانک‌های عامل برای پرداخت مجریان و پیمانکاران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار