رئیس پلیس راهور استان مرکزی از ترخیص قسطی موتورسیکلت‌ها از پارکینگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مالکان تمام موتورسیکلت‌هایی که خلافی آن‌ها بیش از ۵۰۰ هزار تومان هست می‌توانند به صورت قسطی وسیله خود را ترخیص کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی افزود: با تدابیر ابلاغی از پلیس راهور ناجا مالکین موتورسیکلت‌هایی رسوبی در پارکینگ‌ها می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه پارکینگ‌ها از تخفیف خلافی موتورسیکلت‌ها استفاده نمایند.

او اضافه کرد: در این طرح به هیچ عنوان گواهی نامه و بیمه نامه از مالکین دریافت نمی‌کنیم حتی اگر موتورسیکلت فاقد پلاک گذاری باشند هم مشکلی برای تحویل موتورسیکلت نیست.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی درباره هزینه نگهداری موتورسیکلت‌ها در پارکینگ پلیس بیان کرد: معیار هزینه نگهداری مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۴ و متناسب با شرایط توقفگاه‌ها است.

او ادامه داد: تمهیداتی پیش بینی شده که فرآیند ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی با مراجعه مالک یا نماینده قانونی (متصرف) با همراه داشتن اسناد کامل شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، برگه پارکینگ و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ بتوانند در کمتر از یک ساعت فرآیند انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.