ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده فقط درمراکز پلیس + ۱۰ اراک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده فقط در مراکز پلیس + ۱۰ شهرستان اراک انجام می‌شود.

ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده در استان مرکزی فقط در اراکسرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ترخیص کلیه وسایل نقلیه توقیف شده در شهرستان اراک، در حال حاضر فقط از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ انجام می‌شود.

سرهنگ حسین افزود: برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصمیم بر آن شده که از تعداد مراجعه کنندگان به ستاد ترخیص کاسته شود و شهروندان به صورت غیر حضوری بتوانند روند ترخیص وسایل نقلیه خود را پیگیری کنند.

او با اشاره به ایجاد شرایط ترخیص خودرو در کلیه مراکز پلیس + ۱۰ شهرستان اراک اضافه کرد: شهروندان در شهرستان اراک می‌توانند برای ترخیص وسیله نقلیه خود به نزدیکترین پلیس +۱۰ محل سکونت شان مراجعه کنند و پس از طی مراحل اداری وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه همراه داشتن مدارک احراز مالکیت وسیله نقلیه، ارائه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک، کارت خودرو و رسید توقیف وسیله نقلیه الزامی است از شهروندان خواست، توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تردد‌های غیر ضروری اکیدا خودداری کنند.

او اظهار داشت: پس از ثبت و تائید مدارک توسط کاربر پلیس + ۱۰ و بررسی صحت اطلاعات وارد شده از سوی ستاد ترخیص پلیس راهور، تائید یا عدم تائید مدارک و مراحل لازم برای ترخیص وسیله نقلیه به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود.

سرهنگ حسینی همچنین یادآور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان مرکزی به اجرا در آمده و شامل شهرستان‌های تابعه نمی‌باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.