۱۴ فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: ۱۴ فروردین برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی تصمیم گیری می‌شود.

۱۴ فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی، معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: در جلسه کمیسیون کارگری پدافند زیستی استان مرکزی  پنجشنبه چهاردهم فروردین  تصمیم خواهیم گرفت که چه شرکت‌هایی از روز شنبه ۱۶ فروردین ادامه فعالیت دهند و چه شرکت‌هایی  همچنان  تعطیل باشند.

اکرمی افزود: به کمیسیون کارگری ماموریت داده شده که با همکاری اداره کل کار، اداره کل صمت و حوزه اقتصادی استانداری مشخص کنند که کارگاه ها، کارخانجات و شرکت‌هایی که ادامه فعالیت آن‌ها ضرورت دارد و شرکت‌هایی که فعال شدن آن‌ها ضرورت ندارد مشخص شود.

او اضافه کرد: جزو استان‌هایی هستیم که از پیک کرونا خارج شده ایم، اما این کافی نیست و باید تا جایی که در توان داریم کمک کنیم که به شرایط ثبات دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: برای درمان این بیماری هزینه‌ای از افراد دریافت نمی‌شود و هر کسی با هر شرایطی برای دریافت خدمات درمانی بیماری کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کند تحت پوشش درمانی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: در سومین روز انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۱۵۰ واحد صنفی متخلف پلمب، بیش از ۱۰۰ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال و ۱۵ خودرو هم در این مدت توقیف شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.