فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

منع تردد هرگونه وسیله نقلیه در معابر شهری در ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تردد هرگونه وسیله نقلیه در معابر شهری در ۱۳ فروردین ممنوع است.

منع تردد هرگونه وسیله نقلیه در معابر شهری در ۱۳ فروردینسردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور مقابله با شیوع کرونا برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب ستاد تردد هر گونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در روز ۱۳ فروردین در همه معابر شهری استان ممنوع است.

سردار مفخمی افزود: این ممنوعیت شامل هر گونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در تمامی معابر شهری به غیر از استثنائاتی که قبلاً اطلاع رسانی شده، در سطح استان مرکزی می‌شود و درصورت مشاهده وسیله نقلیه توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

او با اشاره به ممنوعیت حضور در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان مرکزی برای مقابله با شیوع کرونا اضافه کرد: از ساعت ۵ صبح روز سیزدهم نیرو‌های پلیس در تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان و همه راه‌های ارتباطی منتهی به این اماکن مستقر شده و هرگونه تردد را کنترل می‌کنند و اجازه تجمع و حضور شهروندان در این اماکن به هیچ عنوان داده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به مردم توصیه کرد: با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کنند و پلیس را در اجرای این ماموریت یاری رسانند.

او ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی از تاریخ هشتم فروردین ماه با جدیت آغاز شده و پلیس برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی موظف است که معابر شهری و ورود و خروجی‌های استان را کنترل و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعمال کند و هم اکنون این طرح در ۲۵ نقطه از استان با همکاری‌های پلیس و نیرو‌های بسیج در حال اجراست.

سردار مفخمی تصریح کرد: علیرغم تذکرات و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده درخصوص ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهری، تعدادی وسیله نقلیه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به دلیل تردد غیرمجاز در معابر درون شهری جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردند و تعدادی وسیله نقلیه نیز برای مدت یک ماه به پارکینگ منتقل شد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.