برخی کسب خدمات رسان شهر اراک با رعایت شرایط اعلام شده در روز‌های ۱۲و۱۳فروردین می‌توانند با خودرو تردد کنند.

شرایط تردد خودرویی برخی کسبه خدمات رسان اراک در ۱۲و۱۳فروردینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: طبق اعلام محدودیت ترافیکی در روز‌های ۱۲و۱۳فروردین ماه برخی از صنوف خدمات رسان بدون حضور خانواده در خودرو و با همراه داشتن کارت هوشمند صنفی، پروانه کسب، کارت بهداشت، مجاز به تردد و ارائه خدمات به شهروندان محترم در سطح شهرستان اراک هستند.

زند افزود: این مشاغل به شرح زیر هستند:

شرکت‌های پخش مواد غذایی، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی، پروتئینی، میوه و سبزیجات
ارائه‌دهندگان خدمات فنی و ضروری برقی، تاسیساتی و خودروی
خبازان، نانوایان، نان فانتزی و خشک پزان
تولید و توزیع کنندگان لوازم بهداشتی، بیمارستانی و دارویی و تجهیزات مربوطه

طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت تردد خودرویی در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ در تمامی معابر شهری استان مرکزی اعمال می‌شود.

رانندگان درطول این مدت باید از تردد با وسیله نقلیه خود اجتناب کنند و در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف و به پارکینگ انتقال خواهد شد.

کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان و صنوفی که بنابر اضطرار با هماهنگی فرمانداری‌ها و پلیس، در این این مدت بایستی فعال باشند در حین تردد به محل کار خود حتماً نسبت به همراه داشتن مدارک شناسایی و مجوز‌های مربوطه که حاکی از حضور آنان در محل خدمت می‌باشد، اقدام کنند چرا که در صورت احراز تردد غیرضروری برای این قبیل خودرو‌ها نسبت به اعمال قانون این گونه خودرو‌ها هم اقدام خواهد شد.

طی این مدت هر گونه تجمع در اماکن عمومی، بوستان‌ها و پارک‌ها به خصوص در روز ۱۳ فروردین ممنوع بوده و پلیس با افراد خاطی برخورد و وسایل نقلیه برابر شرح اعلامی اعمال قانون خواهندکرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.