نماینده نهاد ریاست جمهوری از عزم دولت برای کمک به پروژه‌های جهش تولیدی کشور که بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیدجلال هاشمی نماینده نهاد ریاست جمهوری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که به منظور بررسی و پایش پروژه‌های مصوب تفاهم نامه‌های جهش تولید در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد،گفت : امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده و همه موظف هستیم اقدامات لازم برای عمل به منویات معظم له را انجام دهیم.

او با بیان اینکه نهاد ریاست جمهوری نیز به صورت جدی شعار سال (جهش تولید) را دنبال و برای تحقق آن برنامه ریزی کرده است، گفت : در همین خصوص جلسات متعددی برگزار و راهکار‌های لازم برای تحقق شعار سال و کمک به افزایش و رونق تولید اندیشیده شده است.

هاشمی با اشاره به احصاء مشکلات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هشت استان کشور و اینکه اقدامات صورت گرفته نیز نتایج خوبی به همراه داشته است، افزود: پس از شناسایی مشکلاتی که سر راه اجرای پروژه‌ها قرار دارند وزارتخانه‌های مربوطه هرکدام پای کار آمده و در حال رفع آن‌ها هستند.

نماینده نهاد ریاست جمهوری در ادامه به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: لیست پروژه‌هایی که نیاز به کمک و حمایت مالی دارند به تهران اعلام و به شرطی که حداقل ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند حمایت‌های لازم از آن‌ها به عمل خواهد آمد.

او ادامه داد: دولت مصمم است به این پروژه‌ها که مراحل پایانی ساخت را می‌گذرانند کمک کرده تا به یاری خداوند حداکثر در ۲.۵ ماه باقی مانده از سال شاهد بهره برداری و افتتاح آن‌ها باشیم.

هاشمی، همگرایی و انسجام مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را در به ثمر نشستن پروژه‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باوجود مشکلاتی که برخی استان‌ها در این خصوص دارند، اما کرمانشاه شرایط متفاوتی دارد و همین می‌تواند این استان را در اجرای هرچه سریعتر پروژه‌ها و پرداخت تسهیلات موردنیاز کمک کند.

این مقام مسئول از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که پروژه‌هایی با بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا دارند، خواست در اسرع وقت مشکلات موجود بخصوص مشکلات زیرساختی را به نهاد ریاست جمهوری از طریق سازمان برنامه و بودجه استان منعکس کرده تا در خصوص آن‌ها مساعدت لازم صورت گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.