فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای بی بدیل ولایتمداری بود که در عین پایمردی در دفاع از حریم ولایت وارد گروه‌های سیاسی نشد و رنگ تعلق به هیچ جناحی پیدا نکرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : نهادینه کردن زندگی سردار سلیمانی باعث رونق روحیه ساده زیستی در سبک زندگی افراد جامعه و پرهیز از زندگی اشرافی و کم شدن فاصله اجتماعی بخصوص فاصله زندگی مسئولان با مردم می‌شود و در ایجاد انسجام ملی بسیار مثمرثمر است.

او گفت : در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی ملت ایران اسلامی صرف نظر از رنگ و بوی سیاسی رستاخیزی به پا کردند و این خیزش اجتماعی پاداش اخلاص و صداقت و از خود گذشتگی مردی بود که در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: امام خمینی (ره) با رفتار و عمل شایسته خود الگویی تمام عیار در تحقق شعار وسیاست دفاع از مظلومان عالم و استکبارستیزی بودند و اعتماد و باور مستحکم جامعه به حضرتشان موجب شده همه چهره‌های دلسوز و عدالتخواه در این مسیر حرکت کنند.

فرزادی پور ادامه داد: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی از شاگردان و پیروان به حق امام راحل بود که در مکتب امام راحل مشق آزادمردی آموخت و تا آخر وجود و جانش را در این مسیر تقدیم کرد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) در ادامه رسالت ظلم ستیزی و ایجاد وفاق و همدلی در بین مظلومان عالم به خصوص جهان اسلام بر روی تفکر مقاومت متمرکز شدند و همه انسان‌های خالص و متدین و انقلابی در سراسر جهان را حول محور مقاومت جمع کردند و جبهه مقاومت شکل گرفت.

او گفت: امام راحل با هدایت و رهبری هوشمندانه خود توان متفرق، اما هم سو را به قدرتی منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل کردند به نحوی که در کمتر نقطه‌ای از جهان این جبهه خالی از حضور انسان‌های فعال و مقاوم با این تفکر است که صرف نظر از جغرافیا، زبان، نژاد و مذهب را مقاومت را می‌پیماید.

فرزادی پور گفت: در دوران دفاع مقدس ما در شرایطی به دفاع از حدود و ثغور با آرمان‌های اسلامی کشورمان پرداختیم که از نظر نفرات و تجهیزات نه انسجام سازمانی در نیرو‌های نظامی و انتظامی داشتیم و نه از قدرت پشتیبانی و لجستیک مناسب برخوردار بودیم.

او افزود: وجود روحیه انقلابی و از خودگذشتگی و پایبندی به آرمان انقلابی و جهادی کمک کرد تا در مقابل تمام کفر و استکبار و سرکردگی آمریکا ایستادگی کنیم و پیروزی در جنگ علاوه بر تقویت خودباوری واتکا به توان داخلی منجربه شناسایی و پرورش نخبگانی در بین چهره‌های نظامی شد و این باور را در ما به وجود آورد که می‌توانیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم.

او گفت: با کمک شناختی که از اردوگاه دشمنان پیدا کردیم مشخص شد آمریکا و صهیونیسم برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و دشمنی آن‌ها تمام شدنی نیست و خود را محق دستیابی به تمام سرزمین‌های خاورمیانه و ثروت آنان و استثمار ملت‌های مسلمان می‌دانند و همین امر ضرورت ایجاد جبهه مقاومت را بیشتر کرد و امروز نقش موثر و حضور مقاومت در مناطق مختلف کشور‌های هدف را که می‌بینیم متوجه می‌شویم چه اتفاق مبارکی رخ داده است.

فرزادی پور ادامه داد: تنها شکل گیری جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار و صهیونسیم کافی نبود بلکه نیازمند هدایت و فرماندهی بودند که نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی آن هم با روحیه مقام و متواضع همراه با اقتدارش موجب شد چهره‌های قدرتمند و شجاعی را در مکتب سردار تربیت شوند تا در عدم حضور فیزیکی سردار سلیمانی بتوانند نیرو‌های خود را منسجم در مسیر مبارزه حفظ کنند و نقش این شهید عزیز در تضمین پیروزی‌های جبهه مقاومت بی بدیل است و با وجود اینکه هیچ وقت جای سفیران الهی در زمین خالی نمی‌ماند، اما سردار دل‌ها یک نمونه‌ای منحصر به فرد بود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ما امروز بیش از آنکه در غم فراغ شهید سلیمانی بسوزیم نیازمند بهره از وجود با برکت وشهادت مظلومانه اش در بیداری جهان بخصوص جهان اسلام هستیم و باید دنیا بفهمد این انسان بزرگ تمام زندگیش را در مسیر دفاع از مظلومیت مظلومان صرف کرد.

او ادامه داد: شهید سلیمانی دنبال قدرت و کشور گشایی نبود او مبارزه با ظالمان را برای بهره مندی بشریت به خصوص مسلمانان از حقوقشان انتخاب کرده بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.