رزمایش مرد میدان توسط توزیع برق فارس برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق فارس از برگزاری رزمایش "مرد میدان" همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط این شرکت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی پارسایی در نشست بصیرتی ۹ دی گفت: رزمایش مرد میدان در راستای عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه و با تاسی ازسیره و اخلاق سردار شهید سلیمانی، با بهره گیری از ظرفیت بسیج، توسط توزیع برق فارس اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این رزمایش با همکاری بیش از ۳۰ گروه با استعداد ۳۰۰ نیروی بسیجی در سراسر فارس برگزار و طی آن راهنمایی‌هایی به مشترکین برق خانگی برای بهره‌مندی از برق رایگان، ارائه خواهد شد.

پارسایی با بیان اینکه شماری از مشترکان برق خانگی در سراسر فارس مشمول تخفیف برق امید هستند، اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، گفت: این دسته از مشترکان با انجام اقداماتی ساده در نحوه مصرف برق و مدیریت آن می‌توانند مشمول طرح شده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

او اظهار کرد: برخی از مشترکان برای تعویض وسایل برقی پر مصرف خود با مشکل اقتصادی روبرو هستند که با انجام این رزمایش و اطلاع رسانی دقیق، این گروه از مشترکان در فارس شناسایی شده و براساس تفاهمنامه منعقد شده به یک بانک عامل برای دریافت تسهیلات خرید لوازم خانگی کم مصرف، معرفی می‌شوند.

پارسایی با بیان اینکه بعد از معرفی این افراد به بانک، ممیزی برای خرید کالای خانگی کم مصرف توسط وام گیرنده انجام می‌شود، پیش بینی کرد که با برگزاری این رزمایش، علاوه بر زمینه‌سازی کاهش مصرف برق، بستری برای تامین حدود ۲۰ میلیارد ریال ارزش افزوده برای مشترکان برق خانگی و امکانی برای حمایت از تولید کننده داخلی فراهم شود.

جواد قناعتی، فرمانده بسیج ادارات استان فارس هم با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، این روز را یوم‌اللهی پر افتخار برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی دانست.

قناعتی با اشاره به قرار داشتن در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی به گروه یا قشر خاصی تعلق نداشت و تمامی مردم در هرسن، گروه و موقعیتی که بودند، دلبستگی خاصی به این شخصیت والامقام داشتند، به طوریکه هم اکنون و پس از شهادت نیز نام وخاطره ایشان در دل‌های همگان جاری است و به نیکی یاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار