مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حکم فوق العاده ویژه کادر درمان از اول دی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

سعید لک، معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فوق العاده ویژه برای کارکنان نظام سلامت از اول دی اجرایی شد.

مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه پیگیری برقراری فوق العاده ویژه از اقدامات مهم طی یک سال گذشته بوده است، گفت: حکم فوق العاده ویژه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده و در حال اجراست.

او بیان کرد: در سال جاری متوسط رقم حکم پرستاران بدون در نظر گرفتن اضافه کار برای پرستاران قراردادی، پیمانی و رسمی بین چهار تا بیش از شش میلیون تومان است.

مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به چگونگی امتیاز فعالیت در بخش کرونا و اعمال در آزمون استخدامی گفت: به منظور حمایت و پشتیبانی از افراد شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در دوران شیوع بیماری کرونا، دستورالعمل نحوه تعیین و اعمال اولویت و امتیاز برای مدافعان سلامت قراردادی، شرکتی، پرستاران، طرح پزشکان و پیرا پزشکان و متعهدین خدمت شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی درگیر با بیماری کرونا در آزمون‌های وزارت بهداشت تهیه و در مهرماه امسال در سازمان اداری استخدامی تصویب شد.

او تصریح کرد: بر اساس آن مقرر شد دو درصد امتیاز به ازای هر ماه و تا سقف ۲۰ امتیاز، فعالیت مستقیم به امتیاز فرد در مرحله آزمون کتبی اضافه شود. این دستورالعمل در اولین آزمون استخدامی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار