دراک شیراز دیدار هفته پنجم خود در لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی را با شکست تیم مدعی هیات کرمان به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی که در سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت به میزبانی تهران برگزار شد، تیم دراک شیراز موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل هیات کرمان به برتری دست یابد.

در بخش انفرادی تراپ بانوان، غزاله جهاندار از تیم دراک شیراز با ۵۷ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه به ترتیب با امتیاز‌های ۵۲ و ۵۰ در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی اسکیت مردان هم مهران امینی با امتیاز ۷۰ امتیاز، از تیم صنایع شیر ایران پگاه به مقام قهرمانی رسید، عبدالقادیر شیر محمدی با ۶۳ امتیاز از تیم دراک شیراز در جای دوم قرار گرفت و امیر محمد دادگر با ۶۲ امتیاز از تیم دریاچه ارومیه سوم شد.

در پایان هفته پنجم این رقابت تیم دراک شیراز با ۲ برد، ۲ شکست و ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی قرار گرفت.

تیم‌های بیمارستان نیکان، صنایع شیر پگاه ایران و هیات کرمان در رده‌های اول تا سوم این مسابقات قرار دارند.

علی حافظی، حسین دهقان و عبدالرضا توسلی در بخش تراپ، عبدالقادر شیرمحمدی در بخش اسکیت و غزاله جهاندار در بخش تراپ بانوان، اعضای تیم دراک شیراز را در هفته پنجم تشکیل می‌دادند.

در نخستین دوره لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، تیم‌های بیمارستان نیکان، هوماک، صنایع شیر ایران پگاه، دریاچه ارومیه، صنایع بازیافت راتا شمال، دراک شیراز و هیات کرمان حضور دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار