دو ورزشکار فارسی در تازه ترین اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نهمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از ۲۴ آذرماه با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی آغاز شد که سمیرا ارم و ساره جوانمردی از استان فارس دعوت شده گان به این اردو هستند.

رقیه شجاعی از زنجان ، سیدمحمدرضا میرشفیعی و مهدی زمانی از تهران دیگر ملی‌پوشان تیم پاراتیراندازی ایران هستند که تمرینات خود را تا هشت دی ماه زیر نظر حسین امیری سرمربی و زینب آقاعلی‌اکبری مربی تیم ملی ادامه می دهند.
ساره جوانمردی متولد ۱۷ آذر ۱۳۶۳ در شیراز است که دو مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را در کارنامه افتخارات خود دارد.

سمیرا ارم هم متولد ۲۲ شهریور ۱۳۶۴ در شهر شیراز است که قهرمانی در جام جهانی تیراندازی معلولان ۲۰۱۵ به میزبانی کرواسی را کسب کرده است.

در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه ۹۷ در کرده جنوبی برگزار شد ، ساره جوانمردی نخستین ملی پوشی بود که توانست به سهمیه پارالمپیک در تپانچه بادی ۱۰ متر (P۱) دست یابد و سمیرا ارم دومین سهمیه را در حالی بدست آورد که در ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر (P۴)، توانست در مرحله مقدماتی رکورد جهان را جابجا کند و اولین سهمیه P۴ را به نام کشورمان کسب کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار