دو ورزشکار فارس در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران حضور می‌یابند.

نورافشان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران با دعوت از پنج ورزشکار از امروز به میزبانی تهران آغاز می‌شود که از استان فارس سمیرا ارم و ساره جوانمردی در آن حاضر خواهند بود.

او افزود: رقیه شجاعی از زنجان، سیدمحمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی از تهران دیگر ملی پوشانی هستند که تا ۲۰ اسفندماه تمرینات خود را زیر نظر حسین امیری سرمربی خوزستانی تیم ملی پاراتیراندازی پیگیری می‌کنند.

ملی پوشان کشورمان بعد از این اردو، برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی العین امارات می‌شوند.

ساره جوانمردی و سمیرا ارم موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند رقابت‌های پیش تنها برای کسب آمادگی بیشتر آن‌ها و حضوری موفق در بازی‌های پارالمپیک در نظر گرفته شده است.

ساره جوانمردی نخستین ملی پوشی بود که توانست در رقابت‌های جهانی کره جنوبی که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، به سهمیه تپانچه بادی ۱۰ متر (P ۱) پارالمپیک دست یافت و سمیرا ارم دومین سهمیه را در حالی بدست آورد که در ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر (P ۴)، توانست در مرحله مقدماتی رکورد جهان را جابجا کند و اولین سهمیه P ۴ را به نام کشورمان کسب کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار