۵۹ درصد سهمیه استخدامی در هرمزگان متعلق به آقایان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: سهمیه استخدامی هرمزگان در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۹۴۰ نفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: از میان ۱۸ دستگاه اجرایی استان که در این آزمون، نیرو جذب می‌کنند، بیشترین سهمیه استخدامی مربوط به اداره کل آموزش و پرورش با ۷۴۴ سهمیه است.

شیبانی تذرجی افزود: پس از اداره کل آموزش و پرورش، استانداری با ۵۲ سهمیه، اداره کل بهزیستی با ۲۴ سهمیه، اداره کل محیط زیست با۲۰ سهمیه و اداره کل ثبت اسناد و املاک با ۱۷ سهمیه بیشترین سهمیه استخدامی را دارند.

او گفت: در راستای رعایت الزمات بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این آزمون در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، قشم و جاسک از پنجشنبه ۱۱ دی ماه و جمعه ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود. ‎

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: ۵۹ درصد سهمیه متعلق به آقایان، ۲۹ درصد متعلق به بانوان و ۱۲ درصد باقیمانده نیز سهمیه مشترک است.

شیبانی تذرجی گفت: ۱۵ هزار و ۴۲۰ نفر در این آزمون در شش حوزه آزمونی بندرعباس، بندرلنگه، قشم، جاسک، رودان، میناب و سایر حوزه‌های کشوری شرکت می‌کنند که از این میان ۱۴ هزار و ۹۴۵ نفر در حوزه‌های استان هرمزگان و ۴۷۵ نفر در سایر حوزه‌های کشور هستند.

منبع :خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.