سرپرست دادگاه عمومی بخش جازموریان از تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با نظارت دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید سرحدی نژاد سرپرست دادگاه عمومی بخش جازموریان در نشست پیگیری برنامه‌های طرح تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم گفت: هدف از اجرای این طرح، هرخانه یک پایگاه سلامت است که تاکنون نیز دستاورد‌های بسیار خوبی داشته است.

او با اشاره به لزوم شناسایی و رفع نقاط ضعف این طرح و تقویت نقاط قوت آن، تصریح کرد: با توجه به ضرورت پیگیری و مقابله با ویروس کرونا به عنوان یک تهدید نوپدید علیه سلامت و بهداشت عموم مردم، کانون سفیران امنیت و سلامت با نظارت دستگاه قضا و برمحور پایگاه‌های بسیج، دهیاران، شورای اسلامی و بهورزان شبکه بهداشت بخش جازموریان تشکیل شده و در حال ادامه فعالیت است.

سرحدی نژاد تصریح کرد: با تشکیل گروه‌های سفیران امنیت و سلامت درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تلاش در زمینه ارتقای بهداشت و سلامت عمومی، جلوگیری از افزایش آمار کرونا و پیشگیری از وقوع جرم نیز برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود.

او بیان داشت: گروه‌های سفیران امنیت و سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینه پایش سلامت محله‌ها وشناسایی خانواده‌ها و افراد مبتلا به کرونا، توزیع کمک‌های بهداشتی و معیشتی به خانواد‌های مبتلا و نظارت بر تردد آنها، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت و آموزش نکات بهداشتی و تسریع وضعیت کنونی و اطلاع رسانی در مورد عوارض این بیماری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار