حجت الاسلام شفیعی از راه اندازی مرکز مصلحین و حکمین قرآنی با هدف الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی و ایرانی در مجتمع قضایی خانواده کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد شفیعی، رییس مجتمع قضایی خانواده کرمان گفت: طرح مصلحین و حکمین قرآنی با هدف ایجاد صلح وسازش بین زوج ها، جلوگیری از طلاق و تحکیم بخشی به کانون خانواده با هماهنگی معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از آذرماه امسال در این مجتمع اجرایی شده است.

او با اشاره به استفاده از حضور افراد متخصص و آموزش دیده در مرکز مصلحین وحکمین قرآنی مجتمع قضایی خانواده کرمان، اظهارداشت: دست اندرکاران این مرکز با به کار بردن تکنیک‌های خاص صلح وسازش مبتنی بر فرهنگ قرآنی سعی می‌کنند که زوج ها را به تفاهم وهمدلی نزدیک کرده و با راهکار‌های مناسب آنان را به ادامه زندگی تشویق و ترغیب کنند.

رییس مجتمع قضایی خانواده کرمان اظهار کرد: از تمامی شهروندان کرمانی تقاضا می‌شود چنانچه با مشکلی در زندگی خانوادگی مواجه شدند تا به مرحله حاد ودشوار نرسیده است به این مرکز مراجعه کرده و مشاوره لازم را دریافت کنند وچنانچه در بین آشنایان و نزدیکان خود به اختلافی بین زوجین برخورد کردند آنان را ابتدا به این مرکز معرفی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار