مراسم تجلیل از لشکر فرشتگان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان دلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم تجلیل از فرزندان دختر شهدای لشکر فاطمیون شهرستان دلیجان با عنوان "لشکر فرشتگان " برگزار شد.

خاطره گویی یکی از فرزندان دختر شهدای لشکر فاطمیون از پدر شهیدش از برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی و آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان در دفتر امام جمعه دلیجان برگزار شد.

میلاد مرادی رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی هم هدف از برگزاری این مراسم را الگوسازی بانوان مجاهد و فرزندان شهد ابرای الگوگیری دختران عنوان کرد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان دلیجان در این مراسم از رشادت‌های شهدای لشکر فاطمیون و تبعیت از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضور ایشان در دفاع از حریم ولایت و حرمین شریفین سخن گفت.

در ادامه نیز حجت الاسلام ابوالقاسمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در خصوص همراهی لشکر فاطمیون با سردار شهید سلیمانی و اقتدا کردن به این شهید بزرگوار نکاتی را یاد آور شد.

شهرستان دلیجان میزبان پیکر مطهر ۳۰ شهید از لشکر فاطمیون می‌باشد که مرقد مطهرشان زیارتگاه و خانواده‌های آن‌ها مورد تکریم مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار