همرزم سردار سلیمانی در اراک گفت: ساده زیستی، پاکدستی، واکنش انقلابی به نقشه‌های دشمنان از ویژگی‌هایی است که نماینده مجلس باید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار باقر زاده از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران و همرزم سردار سلیمانی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولایت شهرک الغدیر اراک، گفت: ساده زیستی، پاکدستی، واکنش انقلابی به نقشه‌های دشمنان، داشتن روحیه جهادی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از ویژگی‌های برجسته نماینده مجلس است و همه باید برای تشکیل مجلسی اسلامی تلاش کنیم.

نماینده مجلس باید ساده زیست، پاکدست و در برابر دشمن انقلابی باشد

سردار باقر زاده با اشاره به اینکه گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم افزود: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تأثیرات بسیار زیادی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

او اضافه کرد: امروز همه وظیفه داریم از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم و اینکه می‌بینیم برخی از مسئولین نسبت به ارزش‌ها بی تفاوت هستند مقصر ما هستیم و لذا باید بیشتر هوشیار باشیم که چه کسانی را انتخاب می‌کنیم.

حاج قاسم برنامه ریزی یکصد ساله خود را انجام داده  و توسط شاگردانش  عملیاتی خواهد شد

این فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای از بین بردن تفکر مقاومت بیهوده است تصریح کرد: حاج قاسم برنامه ریزی یکصد ساله خود را انجام داده است و امروز راهبرد‌های ایشان توسط شاگردان او عملیاتی خواهد شد، گفت: تلاش دشمن برای از بین بردن تفکر قاسم سلیمانی یک کار بیهوده است و کارساز نخواهد بود.

او تصریح کرد: وحدت نظامی میان ایران و روسیه، شبکه سازی از نیرو‌های بومی و محلی در سوریه، مهار تروریست‌های منطقه ای، تشکیل یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی، عینیت بخشی و حفظ نظام سوریه، به خط کردن مجاهدین مدافعان حرم، فاطمیون، علویون، حیدریون، حزب الله لبنان علیه گروه‌های تروریستی وکوتاه کردن مدت زمان جنگ نیرو‌ها با اسرائیل از ۳۳ روز به ۲ روز و ترس اسرائیل از جنگ را بخشی از دستاورد‌های حاج قاسم دانست.

سردار باقر زاده با تأکید بر اینکه حاج قاسم همواره رمز موفقیت خود را توجه به ولایت می‌دانست، ادامه داد اظهار کرد: از جمله راهبردی که دشمنان در منطقه در دستور کار داشتند تقسیم بندی کشور ایران به هشت قسمت بود که وقتی به عمق اهداف آن‌ها در این راهبرد نگاه می‌کنیم مدیریت الهی مقام معظم رهبری و تدبیرات و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی را در خنثی شدن نوطئه دشمنان بهتر متوجه خواهیم شد.

او با بیان اینکه توجه به قدرت خداوند متعال از جمله مهمترین دلایل موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان است گفت: متاسفانه برخی‌ها در داخل کشور قدرت خداوند را نمی‌بینند و به کلام امام خمینی (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند اعتقادی ندارند و این ریشه در غرب پرستی آن‌ها است که گذشته خود را کاملا فراموش کرده اند.

  مدیریت  رهبری نبود و سربازی حاج قاسم از حمله آمریکا  جلوگیری کرد

این فرمانده نیروی قدس با بیان اینکه برخی می‌گوینداگر ما نبودیم آمریکا حمله می‌کرد، ادامه داد: باید به آن‌ها گفت اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود و سربازی، چون حاج قاسم اطاعت محض از دستورات ایشان را عملیاتی نمی‌کرد آمریکا حمله می‌کرد.

او گفت: حاج قاسم خودش را عضو هیچ حزب و گروهی نمی‌دانست و همواره خود را خدمتگزار مردم و مدافع انقلاب می‌دانست و مقام معظم رهبری را در بین تمام علمای شیعه و اسلام برجسته می‌دانست و نسبت به ولایت فقیه تکلیف خاصی داشت و همواره مردم همه کشور‌ها را برای اطاعت از علمای خودشان دعوت می‌کرد.

سردار باقرزاده تاکید کرد: حاج قاسم با شهادتش تمام دنیا حتی مناطق آمریکائی را بیدار کرد و بسیاری از فرماندهان آمریکائی از شهادت حاج قاسم استعفاء دادند چراکه معتقد بودند حاج قاسم سایه تهدیدات را از دنیا دور کرده است و اگر امپراطوری‌های رسانه‌ای دشمنان می‌گذاشتند همه می‌فهمیدند که شهادت حاج قاسم چه تاثیری بر دنیای غرب گذاشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.