جشنواره آش محلی شهرستان آشتیان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت ایام الله دهه فجر جشن انقلاب  همراه با جشنواره آش محلی "قره قروت" شهرستان آشتیان با حضور علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی و زهرا فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با برنامه‌های متنوع برگزارشد.

جشن انقلاب با طعم آش محلی در آشتیان

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی در این مراسم گفت: بانوان آشتیانی موجب تقویت فرهنگ و خرده فرهنگ‌ها شده اند.

ایزدی با بیان اینکه در سال ۹۸ آشتیان مراسم و جشنواره‌های بسیار و خوبی داشت افزود: آشتیان به عنوان بام قلب ایران استان مرکزی بدون شک پیشینه ارزشمندی دارد که برای همه قابل احترام است.

محفل انس با قرآن و یادواره شهدا در آشتیان

محفل انس با قرآن و یادواره شهدای دهستان مزرعه نو شهرستان آشتیان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد و دراین مراسم جوانان تلاوت قرآن داشتند و از خانواده شهدا تقدیر و تشکر کردند.

جمالی عضو شورای شهر آشتیان و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرستان آشتیان ضمن تبریک دهه فجر گفت: دوحماسه بزرگ در پیش داریم اولی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و دومی انتخابات است.

جمالی افزود: مردم ایران همچون گذشته از کشور و دین اسلام و رهبری حمایت می‌کنند و در صحنه‌ها حضورپیدا می‌کنند تا بر دهان دشمنان اسلام بزنند و همچنین پای صندوق رای می‌آیند تا آینده ایران را رقم بزنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.