یادواره سردار شهید خسروی و شهدای دانش آموز در دبیرستان شکرایی اراک برگزار شد.

یادواره سردار شهید خسروی و شهدای دانش آموز در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یادواره سردار شهید خسروی و شهدای دانش آموز در دبیرستان دخترانه شکرایی اراک برگزار شد.

شهید حاج عبدالله خسروی سردار دفاع مقدس از رزمندگان استان مرکزی است که سال ۱۳۶۰ به جبهه جنگ اعزام شد و به کسوت پاسداری درآمدو بعد از دفاع مقدس و بعد از تجاوز داعش به سوریه به جبهه‌های دفاع از حریم اهل بیت رفت و در ۲۲ مهر ۹۶ در حین تحویل گرفتن یکی از محور‌های جبهه حما (حدفاصل حما و اثریا) خودرو شهید با تله انفجاری تکفیری‌های داعش مواجه و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این جانباز دوران دفاع مقدس از مربیان نخبه اطلاعات-عملیات بود که شهدای غواص زیادی را پرورش داد و در عملیات‌های مختلف از جمله بدر، خیبر، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ و عملیات مرصاد حضور داشت.

عملیات مرصاد آخرین عملیاتی دوران دفاع مقدس بود که شهید خسروی نقش اساسی را در آن برعهده داشت و به شهید صیاد شیرازی پیشنهاد هلی برن رزمندگان به پشت جبهه منافقین را داد و آن پیروزی شکوهمند را در عملیات مرصاد به ارمغان آورد.

شهید خسروی بعد از حمله داعش به سوریه و تهدید حرم اهل بیت علیه السلام به سوریه رفت و از فرماندهان موفق در عملیات‌های مختلف سوریه بود، رشادت شهید خسروی در عملیات فتح تدمر و تصرف فرودگاه این شهر به همراه رزمندگان تیپ فاطمیون فراموش نشدنی است.

انتهای پیام / ج

یادواره سردار شهید خسروی و شهدای دانش آموز در دبیرستان شکرایی اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.