به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) جشن سیار در خیابان‌های اراک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام کاروان خودرویی جشن میلاد در خیابان‌های اراک راه اندازی و موجب شادی و سرور مردم شد.

این کاروان خودرویی از ساعت ۲۰ تا ۲۳ دیشب حرکت خود را از مسجد پیامبر اعظم خیابان جهرم اراک آغاز کرد و در مسجد چهارده معصوم کوی مشاور، مجتمع‌های ارکیده در کوی الهیه و شهرک امام صادق در انتهای خیابان هپکو به اجرای برنامه  پرداخت.

مجریان برنامه در طول مسیر و در مکان‌های ذکر شده اجرای سرود و مولودی خوانی با موضوع میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام داشتند.

این کاروان به همت هیئت محبین ام الائمه فاطمه الزهرا (س)، محفل فاطمیون اراک، حسینیه و دارالایتام سادات مکبر و هیئت بیت المهدی (عج) راه اندازی شد.

 این کاروان خودرویی از ساعت ۲۰ تا ۲۲ امشب هم در مسیر مسجد پیامبر اعظم خیابان جهرم اراک ، مسجد چهارده معصوم کوی مشاور، مجتمع‌های ارکیده در کوی الهیه و شهرک امام صادق در انتهای خیابان هپکو  حرکت می کند و در این نقاس به اجرای برنامه   می پردازد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.