کاروان میلاد نور و هفته وحدت در اراک

کاروان میلاد نور و هفته وحدت امروز و فردا در سطح شهر اراک حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام کاروان میلاد نور و هفته وحدت راه اندازی شده و امروز و فردا در سطح شهر اراک حرکت می‌کند.

این کاروان خودرویی در روز اول امروز دوشنبه ۱۲ آبان در مدت زمان ساعت ۱۵ تا ۱۷ حرکت خود را از مصلای بیت المقدس اراک  آغاز می‌کند و مسیر خیابان‌های آیت الله غفاری، آیت الله سعیدی (راهزان)، میدان شاهد، شهرک جانباران، میدان امام حسین (ع) را طی می‌کند و انتهای مسیر کاروان هم شهرک هجرت خواهد بود.

کاروان خودرویی میلاد نور و هفته وحدت در روز دوم فردا، روز سه شنبه ۱۳ آبان هم در مدت زمان ساعت ۱۵ تا ۱۷ حرکت خود را از مصلای بیت المقدس اراک آغاز می‌کند و خیابان‌های دکتر حسابی، امام خمینی (ره)، مخابرات، میدان شهدا، شهید رجایی، شریعتی، میرزا شیرازی، سه راه ابوذر را طی می‌کند و انتهای مسیر کاروان هم خیابان جهانگیری خواهد بود.

به گفته معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی این کاروان به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک و سپاه روح الله راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.