حذف شارژر و هندزفری از جعبه گوشی‌های سامسونگ

اطلاعات جدید از حذف شارژر و هندزفری در جعبه گوشی‌های سامسونگ خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان معرفی خانواده آیفون ۱۲ توسط شرکت اپل و خبر حذف شارژر و هندزفری از این گوشی‌ها، شایعاتی نیز درباره احتمال حذف این دو قطعه از جعبه سایر گوشی‌ها نیز در فضای مجازی پخش شد. در روزهای گذشته و با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ، شایعات متعددی نیز درباره این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. آخرین اطلاعات منتشر شده از خانواده S21 سامسونگ به بخش سخت افزاری و برخی از مشخصات ظاهری این گوشی مربوط می‌شد.

اما به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند سامسونگ شارژر را از خانواده آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد. گفتنی است سامسونگ هندزفری‌های خود را نیز از جعبه گوشی‌های جدیدش حذف کرده و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از کاربران این شرکت شده است. از طرفی هم برخی بر این باورند که سامسونگ روی گوشی‌های خود هدفون بی سیم Galaxy Buds Beyond را قرار خواهد داد، اما این موضوع غیر منطقی به نظر می‌رود چرا که در زمان معرفی آیفون ۷ و حذف جک هدفون از گوشی‌های این شرکت شایعه شده بود اپل هدفون بی سیم خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

حذف شارژر و هندزفری

احتمال محدود شدن نسخه بدون شارژر به مدل انگلستان گوشی S21

فردی از شرکت Leaker نیز در گذشته اعلام کرده بود که جعبه گوشی‌های سامسونگ از این پس بسیار کوچک خواهد بود و کاربران به جز گوشی و کابل USB-C چیزی در جعبه گوشی پیدا نخواهند کرد. برخی افراد دیگر نیز بر این باورند که گوشی‌های بدون شارژر سامسونگ به مدل انگلستان محدود خواهد شد، اما این موضوع یقینا اشتباه است.

با این حال عرضه گوشی بدون شارژر و هندزفری اصلا موضوع عجیبی نیست و در حال حاضر شرکت شیائومی با عرضه گوشی Mi 11 اولین گوشی اندرویدی بدون شارژر را وارد بازار کرده و استدلال این شرکت از اقدام خود کمک به حفظ محیط زیست است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا هستم
۱۳:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اصلا منطقی نیست که گوشی سامسونگ a13هندز فری نداردو این درصورتی است که رادیوی سیستم هم بدون داشتن هندز فری که آنتن محسوب می شود ، قابل استفاده نیست .پس چه باید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
S
۲۱:۴۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
سلام یعنی چی که شرکت سامسونگ چند سالی هست یا شارژر نمیده یا هندزفری مگه میشه قیمت گوشی که خدا تومان شده حالا هم دونه دونه ابشن هاش حذف میشه خیلی بی نظمی هست و باعث افت فروش این برند می‌باشد متاسفانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۱
گوشی خریدن الان باید برم ۵۰۰ تومن پول شارژر بدم اونم شانس بیارم اصل بهم بدن.مگه ماست وپنیره از ش میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
من گوشی a21 گرفتم هنزفری نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۹ دی ۱۴۰۰
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
یعنی چی گوشی مگه بعد از یه مدت استفاده نیاز به شارژ مجدد نداره؟؟
با نور خورشید باید شارژ بشه!!؟
خب شارژر میخواد اومدیم یکی تا به حال گوشی نداشته یا اصلا گوشی قبلی رو با تمام لوازم فروخته باشه اون باید چیکار کنه یه هزینه جدا بده یه شارژر بخره که معلوم نیست شارژر قلابی بهش بدن یا اصلی باتری گوشیش خراب بشه بابا اینجا ایرانه انگلیس نیست که بری شارژر بخری بهت اصلی بفروشن اینجا هر مغازه یه مدل شارژر داره همه هم دنبال این هستن چجوری سر همو کلاه بزارن جنس آشغالشون رو بندازن به همدیگه
آخرین اخبار