عبدخانی گفت: تیم‌های بازرسی به صورت مدون ، واحد‌های صنفی میوه و تره بار، پوشاک و فروشگاه‌های بزرگ را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می‌نمایند.

عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: گشت مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم با حضور مدیر کل اقتصادی استانداری ، نمایندگان تعزیرات ، اماکن و پشتیبانی نیروی انتظامی و اتاق اصناف در بعد از ظهر امروز برگزار شد.

او اظهار کرد: در بازرسی‌ها ، برخی از تخلفات صنفی از جمله نبود درج قیمت و گران‌فروشی مشاهده شد که با تطبیق فاکتور‌های خرید و نرخ عرضه ، برای واحد‌های صنفی متخلف برگ گزارش بازرسی تکمیل و برای رسیدگی به تعزیرات معرفی شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: تیم‌های بازرسی به صورت مدون ، واحد‌های صنفی میوه و تره بار، پوشاک و فروشگاه‌های بزرگ را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می‌نمایند.

او بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، از طریق سامانه ۱۲۴ ، به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کنند تا برخورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.