محمد رحیمی گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی، پاسخگوی مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد رحیمی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی، پاسخگوی مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران در سطح استان است.

او ادامه داد: در این مرکز فوریت، نمایندگان تمام دستگاه‌‎های مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‌‎های سرمایه‎گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ و از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح به صورت شیفتی فعالیت کرده و مشکلات و تقاضای مدیران واحد‌های صنعتی را بررسی می‌کنند.

رئیس سازمان صمت ایلام اظهار کرد: یک سامانه نیز پیش راه اندازی شده و برای کارگروه تسهیل درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت و در کارگروه مورد بررسی قرار می ‏گیرد.

او مطرح کرد: این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم کند.

محمد رحیمی اظهار کرد: هر کدام از دستگاه‌‎های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مشکلات واحد‌های تولیدی داشته و موضوع‎ها را پیگیری کنند.

او بیان کرد: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاقی به قانون رفع موانع تولید، رقابت پذیری و ارتقای نظام مالی کشور با هدف حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان فعال شد.

مراسم راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی، دوشنبه هفته جاری با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئولین استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.