فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : محدودیت‌های اعمال شده بر آرامستان شهرستان اسلام آباد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه وضعیت شهرستان اسلام آباد غرب در حالت زرد است، گفت : محدودیت‌های اعمال شده مبنی بر تردد در آرامستان شهرستان همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به ممنوعیت فعالیت مشاغل سطح چهار در اسلام آباد غرب،گفت : سایر مشاغل شهرستان نیز به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه طرح ممنوعیت فعالیت حاج قاسم سلیمانی موجب کاهش ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان شده است، افزود: برنامه‌های مشابه در حوزه مدیریت بیماری موجب کاهش مبتلایان و فوتی‌های قطعی ابتلاء به کرونا می‌شود.

حیدری افزود: در طرح محدودیت‌های کرونایی سردار سلیمانی واحد‌های صنفی متخلف اخطار دریافت کرده و در صورت گرفتن سه اخطار واحد مذکور پلمب و افراد به واحد‌های قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه با وجود زرد رنگ بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا خطر آن هنوز هم جدی است، ادامه داد: این بیماری تاکنون ریشه کن نشده و در صورت قطع همکاری مردم شهرستان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری دوباره اوج می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.