فرماندار قصرشیرین گفت : محدودیت‌های تردد برای مقابله با سرایت ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم در این شهرستان مرزی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با همراهی و همکاری مردم و اصناف آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کاهش یافته است و با توجه به شکننده بودن وضعیت از مردم می‌خواهیم همچنان موازین بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین ۴۲۸ تن به این ویروس مبتلا شدند که ۲۰ تن از آن‌ها فوت کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: با توجه به زرد بودن وضعیت منطقه و طبق دستور استاندار کرمانشاه تمامی کارمندان باید با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات حضور یابند.

تاتار افزود: از مردم می‌خواهیم طبق روال گذشته موازین بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

او گفت: از تمامی افرادی که دارای علایم ضعیف ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند می‌خواهیم در منازل خود بمانند و در صورتی که دچار علایمی هستند با مراجعه به مرکز بهداشت و درمان آزمایش دهند.

او ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی تمام مردم قصرشیرین از نظر ابتلا به ویروس کرونا پایش شدند که اجرای این طرح تا اسفند ماه امسال ادامه دارد و از طریق سامانه ۴۰۳۰ نیز غربالگری افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.