فرماندار گیلانغرب گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم در جریان جنگ و هم در مدیریت فضای سیاسی دنیا اثرگذار و نقش‌آفرین بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محودیان فرماندار گیلانغرب گفت : نسلی که جامعه را اداره کردند نسلی بودند که پای منبر علما و روحانیت رشد یافتند و از منویات امام راحل بهره گرفتند و تحت تاثیر همین منویات وارد میدان شدند تا دستورات و فرامین امام راحل را اجرا کنند.

او گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز پرورش یافته مکتب حسینی و تحت تاثیر منویات امام راحل بود که تعالیمی را که در محضر امام و رهبر معطم انقلاب فرا گرفته بود باخلوص نیت به نسل بعد نیز منتقل کرد به گونه‌ای که داعش و داعشیان که در دنیا موجی از ترس را ایجاد کرده بودند در مقابل سردار سلیمانی و نیرو‌های ایشان دچار ترس و وحشت می‌شدند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: سردار شهید سلیمانی با خلوص نیت و با توکل بر خدا و توانمندی بالای نظامی و با ارتباط قلبی نزدیک با نیروهایش به هر محوری که دست داعشیان بود ورود می‌کرد و با توانمندی ایشان آن محور آزاد می‌شد.

محمودیان ادامه داد: سردار سلیمانی مسلط به شگرد‌های جنگی چریکی و نظامی بود و مسلح به ایمان به خدا و تمامی گروه‌های مردمی شکل گرفته در کشور‌های منطقه نیز تحت تاثیر تعالیم ایشان بودند که هم از بعد نظامی و هم از بعد ایمانی از این شهید تاثیر گرفته اند و خود شهید سلیمانی و نیرو‌های مخلصش با همین اصول توانستند داعش را زمین گیر کنند.

او گفت: شهید سلیمانی با یک ادبیات و یک روش ورود می‌کرد و با تمام ادیان به یک شکل برخورد می‌کرد و مسایل دینی را برجسته نکرد و همین رمز محوبیت سردار شهید سلیمانی در دل‌های همه مردم کشور‌ها از ایزدی ها، کرد‌های اهل سنت، مردم سوریه و عراق و مردم دیگر کشور‌ها با هر دین و مسلکی بود.

او ادامه داد: حضور ایشان توان مضاعفی برای جبهه مقاومت و نیرو‌های مختلف بسیج مردمی کشور‌های منطقه برای رویارویی با استکبار بود که موضع گیری‌های سید حسن نصرالله در خصوص این شهید و تاثیرپذیری جبهه مقاومت از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و این شهید را نشان می‌دهد.

فرماندار گیلانغرب گفت: شهدای ما سرمایه‌های این مملکت هستند و خیلی طول می‌کشد فرزندانی همچون سردار سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها در این کشور داشته باشیم از این رو ما باید از این سرمایه‌ها به خوبی مراقبت و محافظت کنیم و این احساس مسوولیت را نیز به نسل‌های بعدی منتقل کنیم و واقعیت این است ما هرچه داریم از شهدا داریم و مدیون شهدایی هستیم که با خلوص نیت و با گذشتن از تمام هستی و جان خود برای این مملکت زحمت کشیدند و ما باید دنباله رو راه آن‌ها باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.