فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره شهید سردار سلیمانی توضیحاتی را ارائه کرد.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان  وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مراسم  بزرگداشت سردار شهید سلیمانی برگزار شد.  سردار  برای کشورمان جنگید و از خون خود گذشت. امیدوارم راه این شهید را بتوانیم ادامه بدهیم. 

فرهادی زاد درباره این که چگونه ورزشکاران می‌توانند از سردار شهید سلیمانی الگو برداری کنند، گفت:  شهیدان ما ویژگی‌هایی دارند که بر اساس آن مسیر و شیوه زندگیشان که در نهایت به شهادت ختم شده است را انتخاب کرده‌اند. سردار شهید سلیمانی عظمتی در بین شهیدان دارد  و  در زندگی خود نیز این بزرگی را داشت و از عزت مسلمانان حمایت کرد.  

معاون وزارت ورزش و جوانان  درباره این که فوتبال بانوان کشورمان از رنکینگ جهانی خارج شده است، گفت:  هزینه‌های سنگینی برای اعزام بانوان فوتبالیست ما به مسابقات وجود دارد، به همین علت آن‌ها در چند مسابقه شرکت نکرده‌اند. فدراسیون فوتبال کشورمان باید فضای قویتری برای بانوان در نظر بگیرد تا مسئولان  فوتبال بانوان  بتوانند شرایط  بهتری برای اعزام به  مسابقات مهیا کنند. بانوان فوتبالیست  باید به مسابقات مهم اعزام شوند تا جایگاهی در رنکینگ جهانی پیدا کنند. متاسفانه بانوان  فوتبالیست بنا به دلایلی در مسابقات شرکت نکرده‌اند و  همین موضوع باعث شده است که تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان رتبه‌ای در رنکینگ جهانی نداشته باشد.  

او درباره این که صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال جوابگو نیست، گفت: صوفی زاده به علت مشغله کاری دیگر به فدراسیون فوتبال نمی‌رود و جدا شده است.   به هر حال فدراسیون فوتبال باید تدابیری در نظر بگیرد تا مسئولی برای بخش بانوان تعیین شود. باید صوفی زاده یا فرد دیگری را برای سمت بانوان برگزینند. با توجه به این که انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است، باید فردی مسئول بانوان شود که با فضای این رشته ورزشی آشنا باشد و  نیاز فوتبال بانوان را درک کند و  به طور کامل در خدمت فوتبالیست‌ها باشد.  

فرهادی زاد درباره اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای فوتبال بانوان، گفت: من جلسات خود را برای انتخابات فدراسیون فوتبال  شروع کرده‌ام تا فردی به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب شود که از این رشته ورزشی باشد و مجددا اتفاقاتی مانند حضور نداشتن در رنکینگ جهانی برای بانوان رخ ندهد.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار