استاندار مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی در مهارکرونا قطعا تحول آفرین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست تخصصی طرح جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طرح شهید سلیمانی قطعا تحول آفرین خواهد بود و قرار نیست به زودی تمام شود.

آقازاده افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی مکملی بر همه اقدامات در طول یک سال گذشته برای مقابله با کرونا بود و قطعا طرح شهید سلیمانی آثار و برکات زیادی هم در طول بیماری کرونا و هم پس از این بیماری خواهد داشت

او اضافه کرد: امروز شاهد اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و خصوصا استان مرکزی هستیم که در طی این چند وقت گذشته موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیار خوبی به برکت این طرح برای استان رقم خورده است.

فعالیت بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی استان مرکزی

استاندار مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو در قالب صد‌ها تیم عملیاتی برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تلاش‌های زیادی انجام دادند و خانه به خانه و محله به محله برای تامین سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

او ادامه داد: طرح شهید سلیمانی حامی همه مردم برای تامین سلامت آن‌ها و خصوصا محله‌های حاشیه نشین است و برنامه ریزی‌هایی که در طرح شهید سلیمانی انجام شد حتی برای خانواده‌های روستایی نیز بسیار برکات خوبی داشت.

آقازاده تصریح کرد: خوشبختانه به برکت طرح شهید سلیمانی امروز نقطه و شهر قرمز در استان نداریم و تنها ۳ شهر در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

ادامه منع تردد شبانه در استان مرکزی تا پایان هفته

او اظهار کرد: تا پایان هفته منع تردد شبانه در همه شهر‌های استان مرکزی همچنان برقرار است و برای هفته آینده حتما در ستاد مقابله با کرونا در استان تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

استاندار مرکزی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است شهر‌های اراک، خمین و شازند نیز به وضعیت عادی برگردند و مشارکت و همکاری مردم و تلاش‌های بسیجیان و کادر درمان برای رسیدن به این وضعیت بسیار موثر بوده و باید این اقدامات ادامه دار باشد.

او تصریح کرد: خوشبختانه با وجود مشارکت‌های همه گروه‌ها در هفته گذشته تعداد فوتی‌ها در مدت ۲ روز در شهر اراک به صفر رسید و در استان هم زیر ۴ مورد بوده و این نتیجه همه اقدامات و تلاش‌های بی دریغ است که باید ادامه دار باشد.

نشست تخصصی طرح جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور تصویری فرمانده محترم کل سپاه و وزیر محترم بهداشت و مسئولان استان مرکزی در اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.