آرزوی کوچک کودکان سیستان و بلوچستان با دستان جهادگران استان مرکزی برآورده شد

گروه جهادی و انقلابی جبهه فرهنگی استان مرکزی که به سیستان وبلوچستان رفته اند آرزوی کوچک کودکان را برآورده کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اعضای گروه جهادی و انقلابی استان مرکزی که برای آبرسانی به سیستان و بلوچستان رفته اند متوجه شدند محرومیت‌ها فراتر از آب است وحتی دمپایی آرزوی کودکان این مناطق است.

این گروه جهادی با کمک خیرین دمپایی و اسباب بازی و ... تهیه کرده و در بازدید از روستایی که قرار است به آن‌ها آب رسانی شود وسایل تهیه شده را به کودکان سیستان و بلوچستانی اهدا کردند.

حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: گروه جهادی و انقلابی جبهه فرهنگی استان که با راه اندازی قرارگاه مردمی شهید قاسم سلیمانی عهده‌دار آبرسانی به ۳۵ روستای سیستان و بلوچستان شده در دیدار با رئیس اداره ورزش وجوانان چابهار، در زمینه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در مناطق محروم این شهر گفتگو کردند.

حجت الاسلام رضا تاج آبادی افزود: در این جلسه قرارشد جشنواره ورزشی سردار سلیمانی با همکاری اداره ورزش وجوانان چابهار در این مناطق برگزارشود و در همین راستا از زمین چمن شهرستان چابهار، محل برگزاری جشنواره بازدید شد.

او اضافه کرد: گروه جهادی و انقلابی جبهه فرهنگی استان مرکزی همچنین در دیدار با ائمه جماعت در روستای کپرنشین یعقوب زهی از توابع عورکی، مشکلاتشان این مناطق را برسی کردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: شرکت در مراسم ولادت نبی اکرم (ص) در کنار مولوی ترنج زر و برادران اهل سنت درمنطقه عورکی از دیگر برنامه‌هایی است که تا کنون انجام شده است.

پس از سیلی که به سیستان و بلوچستان خسارت و آسیب فراوان وارد کرد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در لبیک به فراخوان به نیرو‌های مردمی از سوی مقام معظم رهبری طی دو مرحله با عنوان قرارگاه مردمی شهید قاسم سلیمانی در این مناطق مستقر شد.

در مرحله نخست با فعالیت در شهر جلگه شهرستان دلگان با ۱۶ روستا ۱۷ کیلومتر سیل بند احداث کردو در مرحله دوم در چابهار با ۷۲ روستای دارای محرومیت بالا دریافت شناسنامه برای این مردم ۷۲ را پیگیری کرده و در ادامه آب رسانی به مناطق فاقد آب را دنبال کرد.

قرارگاه مردمی شهید قاسم سلیمانی پروژه بزرگی برای آب رسانی به ۷۵ روستا طراحی کرد و استان مرکزی ۳۵ روستا را در قالب طرح ” نذر طفل رباب” برعهده گرفته و در تلاش برای اجرای این طرح با فعالیت جهادی و کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.