نیرو‌های انقلابی استان مرکزی با راه اندازی پویش درصدد کمک به محرومان و نیازمندان هستند.

طرح ابتکاری نیرو‌های انقلابی استان مرکزی برای کمک به محرومانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با تاکید آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر همدلی برای کمک به نیازمندان در شرایط اقتصادی کنونی نیرو‌های انقلابی دست به کارشده اند تا به این امر جامه عمل بپوشانند.

در همین راستا جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی با راه اندازی پویش همگانی "محله مهربان" درصدد کمک به محرومان و نیازمندان هستند.

حجت الاسلام تاج آبادی دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به نشست هم افزایی گروه‌های جهادی، خیران و گروه‌های راه اندازی پویش همگانی مردمی مساجد مرکز استان ازاجرای پویش همگانی "محله مهربان" برای کمک به محرومان و نیازمندان خبرداد.

حجت الاسلام تاج آبادی افزود: پویش همگانی "محله مهربان" با هدف شناسایی خیران و مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان، محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا شکل گرفته است.

او به تاکید و توصیه رهبر معظم انقلاب برای همدلی مردم به منظور کمک به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه اشاره و اضافه کرد: در این طرح افراد خیر و نیکوکار هر محله برای نیازمندان همان محل کمک جمع آوری می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین پویش "چله عظیم قرن"با محوریت قرائت دعای فرج و توسل به حضرت ولیعصر (عج) برای رهایی از بلا و سختی‌ها از نیمه شعبان تا شب‌های قدر همه شب در استان مرکزی فعال است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.