رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته راهپیمایی و تجمع برای یوم الله نهم دی را برگزار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر،  حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری ۹ دی تا ۱۹ دی به مناسبت دهه بصیرت بیان کرد: بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی به عنوان شعار محوری امسال این دهه انتخاب شده است.

او، یوم الله نهم دی را «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: این روز، روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی‌ است که قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها اثبات می‌کند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بزرگداشت این مناسبت مهم، فرصتی برای روشنگری، بصیرت افزایی، عبرت آموزی و پاسخ به شبهات است و به همین منظور مراسمی سه شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود که به صورت زنده از صداوسیمای مرکز بوشهر و فضای مجازی پخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید


جمالی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع کرونایی نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته راهپیمایی و تجمع برگزار کنیم، اما برای استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

او بیان کرد: بر همین اساس، بسته‌های تحلیلی و بصیرتی چند دقیقه‌ای با همکاری سپاه امام صادق (ع) و صداوسیمای مرکز بوشهر تولید شده که منتشر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: بیش از ۱۰۰ برنامه و نشست‌ بصیرتی، کاروان موتوری، تولید پادکست‌، نماهنگ با موضوع ۹ دی و شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات مختلف ادبی و گرافیکی با همکاری نهاد‌های مختلف برنامه ریزی شده است.

جمالی گفت: باتوجه به اربعین دانشمند شهید فخری زاده، ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت چهارشنبه ۱۷ دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.