معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سانحه برخورد اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در آزادراه زنجان – قزوین امدادگران هلال احمر را به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ساعت ۲ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۱۰ لاین شمالی زنجان به قزوین بر اثر برخورد با یک دستگاه تریلر حادثه تصادف را رقم زد.

او افزود: در این سانحه رانندگی تعداد ۱۵ نفر مصدوم شدند و پنج نفر از مسافران نیز توسط امدادگران هلال احمر رهاسازی شدند، خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر در این سانحه رانندگی مصدومان را از اتوبوس تصادفی به اتوبوس آمبولانس منتقل کردند.

آقاجانلو  ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ تیم‌های عملیاتی از ۲ پیاگاه امداد و نجات جاده‌ای اعزام شدند.

او گفت: از ساعت ۲ بامداد تا ۳:۱۵ امدادگران هلال احمر، پلیس راه، اورژانس، نیروی انتظامی و راهداری در صحنه تصادف امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.