امداد رسانی هلال احمر به ۸۰ گرفتار در برف

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از امداد رسانی امدادگران هلال احمر زنجان به ۲۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک با ۸۰ سرنشین خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر شامگاه روز پنجشنبه برای ۲۰ خودرو با  تعداد۸۰ سرنشین در راه مانده ناشی از برف و کولاک شدید امدادرسانی کردند. 

او افزود: در این شرایط جوی ۲۰ خودرو سبک و سنگین با ۸۰ سرنشین در گردنه‌های کوهستانی و صعب العبور زنجان – طارم در مسیر ماندند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر شهرستان طارم به کمک خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک شتافتند که توانستند اقدام به بستن زنجیر چرخ برای این خودور‌ها کنند.

طاهری تاکید کرد: علاوه بر این اقدام، امدادگران هلال احمر ۱۵ بسته غذایی خشک ۱۲ ساعته نیز برای در راه ماندگان توزیع کردند.

او ادامه داد: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان زنجان فعال هستند.

طاهری گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.

او در ادامه افزود: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تشریح کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: هلال احمر ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.