سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از پیدا شدن جنازه یک مرد ۵۲ ساله در روستای طهماسب آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم امداد و نجات پایگاه شمالغرب زنجان پس از ساعت‌ها جست جو جسد بی جان مرد ۵۲ ساله خدا بنده‌ای را پیدا کردند.


او ادامه داد: در پی تماس با مرکز کنترل و عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص مفقود شدن فردی در حوالی روستای طهماسب آباد شهرستان خدابنده ،این عملیات به تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شمالغرب هلال احمر محول و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


طاهری تاکید کرد: کار جست و جوی فرد مفقود شده در روستای طهماسب آباد توسط نیروی‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب هلال احمر استان زنجان آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش فرد مفقود پیدا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این فرد که از ساعت ۸ صبح روز گذشته از منزل خارج شده بود که جسد بی جان این مرد ۵۲ ساله را تیم عملیاتی هلال احمر در حوالی روستای طهماسب پیدا کرد.


طاهری اظهار داشت: این فرد به علت سقوط از ارتفاع به داخل دره جان خود را از دست داده بود.

او تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس بگیرند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: روستای طهماسب آباد ۵۹ کیلومتری زنجان به خدابند و ۶ کیلومتری جاده فرعی واقع شده است. 

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: هلال احمر ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.