کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تمامی مناطق خراسان رضوی دیشب شب سردی را سپری کردند بطوریکه کمینه دمای هوا در شهرستانهای خراسان رضوی زیر صفر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب کمینه دمای هوا در مشهد به هفت درجه زیر صفر رسید که تا پایان این هفته چند درجه افزایش داشته و به چهار درجه زیر صفر می‌رسد.

او افزود: بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز روند افزایشی دارد بطوریکه امروز در مشهد چهار درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا پایان این  هفته به شش درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دیشب همچنین بارش‌های پراکنده برف و باران در شهرستانهای سرخس، تربت‌جام، خواف و تایباد گزارش شده است و تا پایان این هفته جو پایدار و آسمانی صاف همراه با ماندگاری هوای سرد و روند افزایشی آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

غیوری بیان کرد: کیفیت هوای امروز مشهد سالم است، اما طبق پیش‌بینی ها، در روز‌های آینده آلاینده‌های جوی در مشهد و شهر‌های بزرگ و صنعتی خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۸ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای شش درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در کلات با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.